Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів ».
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете відмовитися від вашого замовлення з будь-якої причини та повернути товар належної якості (товар не ношений і має товарний вигляд) протягом 14 календарних днів з моменту оплати, не рахуючи дня покупки.
Моментом оплати вважається:
• оплата післяплати в службі доставки для іногородніх клієнтів (доставка Відділення-Відділення);
• оплата готівкою кур'єру транспортної компанії (накладений платіж, доставка Відділення-Адреса) або нашому кур'єру по м. Вінниця;
• зарахування коштів за безготівковим розрахунком.
Будь ласка, зверніть увагу, коли ви відправляєте повернення транспортною компанією необхідно передзвонити та повідомити менеджеру інтернету -магазину номер вашого замовлення, артикул, який повертаєте, та номер ТТН (товарно-транспортна накладна). Після отримання поверненого товару на відділенні транспортної компанії та його перевірки вам будуть повернуті гроші будь-яким зручним для вас способом, незалежно від того, який спосіб для оплати товару ви вибрали раніше.
*Повернення товару транспортною компанією здійснюється за рахунок клієнта.
Обмін
Зручна та проста процедура обміну: клієнт відправляє товар назад, компанія, отримавши товар і перевіривши його, відправляє необхідний товар клієнту.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та повернення товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .